Got My Cursor @ 123Cursors.com
Mrs. Ally: ♥ 永远在我身边就好

follow me

2010年5月7日星期五

♥ 永远在我身边就好

♥  想起好多以前的回忆

好像说不完噢><
有好多 懒惰写完
算了. 不写
给你们心思思 =P

♥ 告诉宝贝老公的话

i wont let you go
thats my way to love you
you are my everything
pls holding my hand
i want near ur life
live ur life
u're my beloved man
i wanna luv eu
im yours , u're mine
our love will not be end
i love eu

♥ 昨天翻翻下我的簿子看到了去年宝贝老公对我说的话

i know, promise u
never give u cry again, don't cry
6 years later, i were marry eu

我相信 你做得到





经过这次
老公 答应我
在我身边一辈子
我永远只爱你

没有评论:

发表评论